Viimasel ajal on märgata huvitavat tendentsi seoses Musta reede müügiga. Nimelt ei oma tarbijate ostud novembris, eriti Mustal reedel enam nii suurt tähendust kui varasemalt.
Hoopis olulisemad on
aktsiad, vahendab CNBC. Ökonomistid on täheldanud, et viimastel aastatel on fookus Musta reede ostlemiselt hajuma hakanud ning ka kaupmehed ei lähe traditsiooniga enam eriti kaasa. Hoolimata sellest, et numbrite kohaselt võivad müüginumbrid olla suured, ei saa neid usaldada.
Tarbijatel on nüüd palju erinevaid võimalusi, online ja mobiilis ostlemine peletab kliente üha enam poodidest eemale. Samuti on jõuluostude hooaeg pikenenud, alates varem ja lõppedes varasemast hiljem. Polyvore veebilehe andmetel hakkavad inimesed iga aasta üha varem kinke otsima; sellel aastal sai kinkide ostmine hoo sisse juba septembris. Tendents on üha kasvav ning sellele on kaasa aidanud e-poodide odav ja kiire tarne.
Seetõttu ei olegi novembri ostunumbrid enam niivõrd olulised.
Nii septembri kui oktoobri müüginumbrid on aga viimase kahe aasta jooksul kasvanud.
Tarbekaupadega tegelevate ettevõtete aktsiad on aga viimaste aastate jooksul novembris pidevalt kasvanud.
Oluline on rõhutada, et Musta reede müük on vähem olulise tähtsusega kogu müügihooajale, kuid see ei ole takistanud aktsiate kiiret tõusu.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!